پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107a

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: 178*215*331 میلیمتر
  • وزن: 4180 گرم
  • تکنولوژی چاپ: لیزری
  • کاربری: تک کاره
6,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این پرینتر جهت کار با کامپیوترهای فقط با سیستم عامل ویندوز 7 و یا نسخه های جدیدتر سازگار است و با سیستم عاملهای غیر از ویندوز ذکر شده کار نمیکند ، هنگام سفارش دقت لازم را جهت سازگاری این دستگاه با سیستم عامل کامپیوتر مورد نظرتان بفرمایید.

پرینتر اچ پی مدل 107a, یک پرینتر تک کاره تولید شده توسط شرکت مطرح HP است و مانند پرینتر مدل 12a از تکنولوژی چاپ لیزری برای چاپ استفاده میکند. سینی کاغذ آن ظرفیت 150 برگ کاغذ A4, A5, A6 را دارد و قابلیت تغذیه خودکار کاغذ برای آن تعبیه نشده است. توان کاری ماهانه آن 10000 برگ ذکر شده است که مناسب برای کارهای اداری و تجاری با حجم کاری پایین میباشد, البته میتوان به عنوان یک پرینتر خانگی هم از آن استفاده کرد.
پرینتر مدل 107a قابلیت چاپ دوروی خودکار را ندارد و برای این منظور باید به صورت دستی اقدام کنید. اگر قصد دارید که تصاویر و اشکال گرافیکی را به چاپ برسانید, بهتر است که از یک پرینتر جوهرافشان استفاده کنید. این پرینتر ابعاد و وزن مناسبی دارد و به راحتی میتوانید آن را در خانه و یا محل کار بر روی میز کاری خود قرار دهید.

 تکنولوژی چاپ در پرینتر 107a از نوع لیزری است و نوع چاپ در آن به صورت سیاه و سفید است. در هر دقیقه 20 صفحه کاغذ a4 را با کیفیت چاپی برابر با 1200 دی پی آی به چاپ میرساند که کیفیت مناسبی میباشد, البته قابلیت چاپ بر روی cd را ندارد. از طریق درگاه USB2.0 که در پشت دستگاه تعبیه شده است به کامپیوتر وصل میشود و قابلیت اتصال به صورت بیسیم را ندارد. نوع کارتریج یا تونر مصرفی آن 105Aاست و کارکردی معادل با چاپ 1000 برگ کاغذ را دارد.

ابعاد
178*215*331 میلیمتر
وزن
4180 گرم
تکنولوژی چاپ
لیزری
کاربری
تک کاره
سایز چاپ
A4
سایز کاغذ
A۴; A۵; A۵ ; B۵ ; Oficio; Envelope
وزن کاغذ قابل استفاده
سینی ورودی : ۶۰ تا ۱۶۳ کرم بر متر مربع
ظرفیت ورودی کاغذ
سینی ورودی : ۱۵۰ برگ ، خروجی : ۱۰۰ برگ
نوع چاپ
تک رنگ
سرعت چاپ سیاه و سفید
۲۰ برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ
تا ۱۲۰۰x۱۲۰۰ dpi
حافظه پرینتر
۶۴ مگابایت
توان کار ماهانه
توصیه شده ۱۰۰ تا ۱۵۰۰ برگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...