کابل HDMI ده متری کنفی

HDMI Cable 10m

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایر توضیحات: - پشتیبانی از فرمت Full HD، ۲K ،۴K - پشتیبانی از ت...
  • نوع کابل: HDMI
  • طول کابل: 10 متر
  • جنس کابل: کنفی
159,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

درگاه HDMI یک رابط صوتی و تصویری برای انتقال داده‌های دیجیتال است. رابط استاندارد برای استفاده از این درگاه و انتقال داده‌ها به دیگر دستگاه‌های الکترونیکی سازگار با این درگاه، کابل HDMI است. این مدل از کابل‌ها قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های 4K، 2K و Full HD را دارند. همچنین این کابل با تکنولوژی سه بعدی و اترنت سازگار بوده و از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. همچنین این کابل با سه لایه‌ی محافظ از فویل آلومینیم پوشانده شده است. انتقال داده‌ها در این رابط با سرعت 10.2 گیگابایت بر ثانیه انجام می‌شود. رابط HDMI بدون فشرده‌سازی تصاویر و صداها، اطلاعات را بین دستگاه‌هایی مانند DVD-Player، کنسول‌های بازی، سیستم‌های حرفه‌ای صوتی و تصویری، دوربین‌های دیجیتال، گوشی‌های موبایل یا هر وسیله‌ی دیگری از این قبیل انتقال می‌دهد. پورت HDMI برای دستگاه‌هایی که اندازه‌ی آن‌ها کوچک است در اندازه‌ی کوچک‌تر با نام mini HDMI وجود دارد.

سایر توضیحات
- پشتیبانی از فرمت Full HD، ۲K ،۴K - پشتیبانی از تکنولوژی سه بعدی و اترنت - دارای کانکتورهایی با پوشش فلز طلا - کانکتور های مقاوم در برابر اکسید شدن - سرعت انتقال داده ها تا ۱۰.۲ گیگابایت بر ثانیه
نوع کابل
HDMI
طول کابل
10 متر
جنس کابل
کنفی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...